0766 672 331 office@pronext.ro

Servicii de recrutare altfel pentru Companii

AI 0% COSTURI PENTRU BUSINESS-UL TĂU

Principalul beneficiu pentru partenerii noștri ar fi că nu există niciun comision pentru a avea acces la profesioniștii din baza Pronext care se potrivesc profilului de candidat dorit de companie.


Beneficiile parteneriatului cu PRONEXT

Evaluăm candidații în funcție de competențele lor profesionale și comportamentale pentru a asigura o integrare fără probleme și o aliniere pozitivă cu cultura organizației. Pe lângă acest lucru, te bucuri și de alte avantaje:

Salvezi timp

Accesezi numai talente de top

Creezi echipe sănătoase

Recrutare altfel.

Aceasta reprezintă o abordare modernă în procesul de angajare, care inversează rolurile tradiționale ale angajatorului și candidatului. Recrutarea altfel poate conduce la crearea unor parteneriate mai echilibrate între angajatori și angajați, unde ambele părți sunt mai implicate și satisfăcute de procesul de recrutare și de rezultatul acestuia. Astfel are loc eficientizarea costurilor prin reducerea timpului alocat inițierii proceselor de recrutare și realizării procedurilor de selecție, precum și a costurilor cu publicarea anunțurilor

CUM SE DESFĂȘOARĂ ÎNTREGUL PROCES?

=

Se semnează parteneriatul cu Pronext care reprezintă un sourcer relevant pentru departamentele de recrutare.

=

Aveți acces la profile valoroase din industria în care activați în 24h! – dacă un candidat potrivit se află deja în baza noastră de date.

=

Selecția candidaților din baza de date Pronext compatibili cu viziunea, misiunea și valorile companiei dumneavoastră.

Serviciile de outplacement de la PRONEXT

Suntem încântați să vă oferim servicii de outplacement personalizate pentru a vă sprijini angajații valoroși în procesul de tranziție către un nou loc de muncă.
Pronext este prima companie de impresariat din Romania, conectată atât la piața candidaților cât și la piața angajatorilor prin acordurile de parteneriat stabilite și serviciile de consiliere oferite.

Acțiuni desfășurate în cadrul sesiunilor de impresariere:

  • Cunoașterea profilului de candidat, a așteptărilor profesionale și salariale, calibrarea cu piața
    forței de muncă – validarea rolurilor de interes
  • Identificarea diferențiatorilor și sintetizarea competentelor relevante pentru rolurile de interes sau identificarea și dezvoltarea competențelor necesare pentru posturile pe care dorește să le acceseze ca pas următor în carieră
  • Conectarea clientului cu industria de interes și companiile care pot să ii susțină dezvoltarea profesionalși să ii asigure satisfacția financiară dorită
  • Setarea / verificarea alertelor de job
  • Elaborarea de strategii de muncă personalizate și ghidarea acestuia în personalizarea aplicărilor către companii
  • Analiza joburilor compatibile cu profilul candidatului
  • Follow-up săptămânal pe aplicațiile efectuate de client sau prin parteneri Pronext, analiza aplicații, feedback și corecturi
  • Susținerea motivațională permanentă a clientului și pregătirea pentru susținerea interviurilor(poziționarea corectă, mindset)
  • Suport in negocierea ofertei salariale și a condițiilor contractuale

PROGRAMEAZĂ O ÎNTÂLNIRE

Doriți să aveți acces la candidați de top cu 0 costuri pentru business-ul dumneavoastră? Programați acum o întâlnire cu un consultant PRONEXT.